2010-09-21

Nedräkning till julen...

Är man julfreak så är man...
Och jag håller räkningen måste jag erkänna.
Som idag då det är 3 månader och 3 dagar kvar till att Tomten kommer och hälsar på.
Ja, jag hoppas att jag hoppas att han kommer ;)


Och med en liten mojäng för att hålla reda på hur många dagar det är EXAKT så blir det ännu enklare ;)


"Nedräknaren" går ända fram till julafton, eller ska man kanske säga ända bak till julafton ;)

Bokstäverna och siffrorna är utstansade med QK dies.
På framsidan så har jag lagt ett lager med Glossy Accents för att få lite 3d effekt.
Bården på framsidan är gjord en med Martha Stewart stans.
Rosetten är knuten med hjälp av Crafters Companions Ultimate Pro.
BIA-spiralerna hade jag hemma i gömmorna.
Allt papper och stämplar är från Reprint.

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin nedräknare du har gjort! Var får du alla ideér ifrån? Supernice! ;)
    Kram Camilla/Makilla

    SvaraRadera