2010-10-06

För julens listor...

Var på loppis och fyndade en gammal rulle till en kassaapparat.
Perfekt att skriva julens shoppinglista på, men hur kul är det med en rulle som bara ligger där...?

Nej sagt och gjort så blev det till att göra en ask och klä med papper.
Lite band runt locket, sedan skära en skåra genom och VOILA...
Så hade man en egen liten skrivkub.
Locket är rejält förstärkt så att man kan använda det som skrivyta.
På remsan så har jag stämplat med den underbara GOD JUL-stämpeln från Reprint...

Tanken var att man också skulle ha en remsa att riva av mot på baksidan, men bara för att jag tänkt det så har det inte varit nån sån på en enda av alla de förpackningar folie i olika former jag köpt på sistone.
Att göra en i papper fungerade inte då taggarna gick sönder :(

Granarna är täckta med ett lager Glossy Accents och sedan kantade med Distress Stickles.
Allt material kommer från Reprint, utom loppisfyndet;)

1 kommentar:

  1. Superläcker box!!
    Har inte varit å hälsat på dig innan tror jag, här finns ju massa fint att inspireras av!
    Tack för hälsningen i samband med min dotters födelse åxå! :-)

    SvaraRadera