2011-04-19

Och kortet fortsätter...

Det här är min version av ett "Never Ending Card"
Inte i den bemärkelsen att det går att vika i det oändliga.
Nej utan för att det aldrig blir klart.
Men efter många misstag så blev det så här.
Nu är det för sent att ändra sig :)

Framsidans bokstäver och siffror fick ett lager med Glossy Accents på sig.

På hörnens krumilurer satte jag fast några blingstenar, för lite bling måste även en 90-åring få ;)


När kortet öppnas så har jag stämplat och distressat själva kortet.
Med en kantstans från Martha Stewart så stansade jag ut bårder med.
På bårderna har jag limmat fast remsor av det mönstrade papperet.
Rosorna är utskurna från samma papper.
På bokstäverna har jag lagt lite Distress Stickles och sedan Glossy Accents.


Men nu så är det klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar