2012-11-20

Till en liten flicka

Ett beställningskort till en liten nyfödd tjej...
Ja så här blev det :)

Vit cardstock och sedan grön. På det nåt mönstrat papper som jag tyckt var omöjligt att göra nåt med, men nu blev det passande.
Bilden är från ett designark av märket Slöjddetaljer.
Swirlar från QK och stansade blad från Nellie Snellen.
På swirlarna spreyade jag glitterspray.

Blommorna i närbild...

Här syns de "pärlor" jag duttade dit bättre.
 Insidan blev lite lätt dekorerad.
Samma cardstock som på framsidan och sedan ett par swirlar som även de blev spreyade med glitter.

 Eftersom jag hade gott om spillbitar så fick det bli lite dekoration av baksidan med.
Dies från Spellbinders i kombination med min namnstämpel.
Åsså en liten remsa av det gröna spillet ;)


Klart att kuvertet skulle dekoreras lite med.
Stämpeln med barnvagnen kommer från Reprint och den är så underbar.

Kramen Maggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar