2010-06-20

Utmanad av Fruarna Lilja...

Det miljövänligare alternativet  ;)
Utmanad av Fruarna Lilja och den skissen blev till ett kort med ett syfte...
Ett grattiskort till väninnans (pysselbordets) gubbe...

Returpapperkortbas.
På den så har jag sedan limmat nån form av naturpapper som kom med ett pysselpaket för väldigt länge sedan.
Stämpeln med rådjur minns jag inte vad det är för märke på, men den är bara så underbar tycker jag.
Den har jag stämplat på ett papper ur en urklippsbok anna 1940-tal.
Blommorna är gjorda av kaffefilter som jag färgat med vintagephoto blandat med lite perfect pearls.
Sedan så är det pärlhattar och brads.
Swirlar från min groda och massor med Pearlmaker i guld.
Textstämpeln minns jag inte heller var den kom från...
Fjärilen är från Hero Arts och är stämplad på vellum och sedan embossad.
Jag tyckte faktiskt att det blev ganska bra i slutändan  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar