2010-06-29

Utmanad av Pysseltagen

Ny vecka med ny utmaning...
Eller ny och ny. Det är jag som är sen i starten.
Det är ett tag sedan Pysseltagen la ut tävlingen ;)
Temat är sommar och så här ser skissen ut som man ska utgå från:
Och så här tolkade jag det...

Minns inte var stämplarna kommer från, men papperet är cardstock.
Martha Stewart stansar och lite krackeleringsfärg på fjärilarna.
Texterna är stämplade och sedan täckta med Perfect Pearls...

Var är då sommaren i det hela kanske ni nu frågar er...?
Jo så här är det.
Texten är lite utav vad jag känner när jag ser mig i spegeln och inser att man är för sen för Beach 2010
(och för Beach 2011 för den delen med).
Det är så mycket som jag skulle vilja ha förändrat, så mycket som jag borde ha kunnat förändra och vissa saker som bara är som de är...
Nej det blir ett nytt år att söka efter stränder med präktiga vassruggar ;)
(sagt med mycket humor)

Någon som känner igen sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar