2010-07-10

Sarah Kay, I love them ;)

Jag formligen älskar Sarah Kays motiv.
Jag är tyvärr inte lika bra på att färglägga dem, som vad jag är på att beundra dem.
Men skam den som ger sig....

Här är ett kort i blå toner.
Hade gjort det till en liten tjej som fyller 4, men då det inte hann torka ordentligt så fick det bli ett annat kort som gavs bort.
Ja, hur lönt är det att lägga ner tid på kort till små barn.
Typ inte alls, men det känns bra att få ge bort kort som man själv är nöjd med.
Eller vaddå man...
Jag menar jag :)

Cardstock och mönstrat papper från en pappersstack som heter Party Time från Forever Friends.
Sarah Kay stämplat på akvarellpapper och sedan distressmålat.
Pearlmaker, blommor och band.
Swirlen är från en Bosskut-die.
Punchen är Doily Lace från Martha Steweart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar