2010-07-26

Tävlingsbidrag hos REPRINT

Reprint har en sommartävling som jag lockades att haka på.
Tävlingen går ut på att det ska vara temat sommar eller semester.
Man ska ha med färgerna gult, orange och grönt.
Så här ser skissen ut...
Och så här blev mitt bidrag:



Ett kort på älskade Lillebror som var på stranden för första gången....

Cardstock i två lager, först dovt havsblått för att matcha Lillebrors ögon och hatt,
och sedan grönt eftersom det skulle finnas med enligt reglerna.
Orange mönstrat papper samt tre "dew drops" fick representera det orangea...
Det gula, ja det är blekt gul mesh samt det gula i prästkragen på bilden.

Fotot monterade jag på ett mönstrat papper med... sand :)
Nu var jag fyndig som bara den ;)
Ett snöre knöt jag dit, för just hamparep (eller snöre i det här fallet) det är just hav för mig :)

Sedan var det nog inte så mycket mer...
Jo, skrev ut en biljett med datorn och chalkade den.

Mitt livs första LO :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar