2010-08-01

Första uppdraget hos Papper o Sånt...

Hade turen att för ett tag sedan vinna omröstningen för att sedan få vara gäst DT här på bloggen.
Första DT-uppdraget för mig, så det har varit spännande som bara den.
hem i brevlådan så fick jag en spännande mix med papper, band och blommor...

Här kommer mitt första alster...






Det passade bra med att inleda med ett kort i rosa toner.
En av väninnorna är i trädgårdstagen, så varför inte en Sarah Kay med rosa blommor för att matcha det blommiga papperet.
Stämpelmotivet är stämplat med Versfine på 200g akvarellpapper och sedan distressmålat.
Cardstock, mönstrat papper (chick-a-dee från anna´s bananas, Cabbage Rose från Paper Girl) och band kommer från mitt DT-paket.

Stämplarna fanns hemma i mina gömmor.

Till detta så gjorde jag en enkel liten presentförpackning med matchande papper.
Inget revolutionerade men mottagaren blev väldigt glad för innehållet ;)


Papperen är cardstock som jag vikt till en trekantig presentbox.
Sedan så har jag tagit spillbitarna från kortet och gjort en tag.
Eller var det kanske tre som satt i hop.
Punchen är från Martha Stewart.


2 kommentarer:

  1. Super fint kort och vackra färger.
    Hoppas din sommar är god.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så otroligt duktig...
    / Tvivelaktig figur

    SvaraRadera