2011-02-21

En tjej som fyllde 4år :)

En tjej som fyller fyra och som har kommit in i den fruktade "bling"-perioden.

Jag tycker att det är så svårt att göra kort till småttingar, men det här blev jag riktigt nöjd med :)


Klädde vit cardstock med mönstrat papper från nån stack som jag beställde från England.
Har inte vetat vad jag skulle göra med papperen, men nu vet jag :)
Ett rosa band ur samlingen knot jag en rosett av.
I hörnet så sitter det ett utstansat hörn från min nya QK-die :)

Björnen är utskuren ur ytterligare ett papper och monterad på distanskuddar ovanpå det motiv som redan fanns på papperet. Ballongerna likaså.
Som ballongsnören satte jag dit små bitar med smyckestråd.

Massor med glitterlim i olika nyanser :)


Namnet skrev jag ut med hjälp av min Dymo.
Det är egentligen vellum som jag klippt i en strimla, och sedan "graverat" i.
Sedan chalkade jag kanterna och de upphöjda tecknen för att sedan montera på två nyanser av rosa papper.
Lite bling i kanterna...

Och på insidan blev det så här...

Grattis är utskuret med slicen med matchande skuggningar under.
Det rosa bandet längs ner på kortet är en överbliven del från mönsterark nummer två, där jag tagit björnarna och ballongerna.

Sist men inte minst så var det dags för Lina att skriva i meddelandet.


Inte illa pinkat för en som bara är 4 :)
För jag ser klart som korvspad...
Önskar Lina, Wilmer, Margitha och Marcus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar