2011-02-15

Formex 2011 - Bröllopsinbjudan...

Även jag fick äran att göra en bröllopsdukning, men med vissa förbehåll.
Jag fick inte använda något annat än det som följde med i paketet med material.
HJÄLP!
Inga Spellbinders, stansar eller chalk...

Men jag blev nöjd ändå och gjorde ett tema utifrån hur jag själv skulle ha det om jag skulle "råka" gifta mig ;)





OJ så svårt det är att fotografera vita motiv :(

Men så här blev min inbjudan...
Vit fin cardstock och sedan ett pärlemoskiftande cardstock på det, och sedan ett lager med den vita igen.
Sedan ett lager tyll och en upprepning med cardstocklagren.
Stämpeln är embossad i silver och sedan så är den stämplade biten sprayad med silverglitter.
Ett par hjärtformade brads och lite bling och sedan var det klart.

På insidan ser det ut så här:


Ett lager med pärlemoskimrande carstock och sedan ett vanligt kopieringspapper som jag skrivit ut texten från datorn på. Ett par hjärtformade brads och bling....

Tanken är att det ska vara stilrent och enkelt att massproducera, utan att bli galen på kuppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar