2011-02-15

Formex 2011 - Bröllopstemat fortsätter

Som sagt.
Mer bröllop kommer här :)

Först ut är placeringskorten.
Det är samma tema som jag visade förra veckan...



Temat fortsätter med vit cardstock med ett lager pärlemoskimrande papper mellan de vita lagren.
Några blingstenar och ett par silverfärgade hjärtebrads...

Och i närbild...


Då jag inte är en textare, och med bara lite lite cardstock kvar så fick placeringskorten vara blanka.

Sedan så gjorde jag ett par servettringar till min dukning...


Här så är lagren med cardstock pyntade med chipboardhjärtan som jag embossat med ett rejält lager silver.
En liten blingsten och sedan var det klart.

Annan bild..


Och sist en närbild på papperen...


En meny hör ju kanske till, och tanken med den här utformningen var att man skulle ställa en meny per par på borden. Maträtterna är såna som jag själv skulle vilja ha på mitt bröllop. Enkelt och gott med skogstema ;)


Bakom kortet så har jag gjort en flik så att det ska gå att ha stående...
Texten är utskriven på vanligt kopieringspapper och sedan fastlimmat på mina ark med cardstock.

Lite mys till bordet är mitt sista bidrag till Reprints Formex-monter...
Ett ljus med samma tema som allt det andra...
Vitt och med lite bling :)


Jag har satt fast sidenbandet med dubbelhäftande tejp, långt ner på ljuset för att det ska få lång brinntid utan att något ska fatta eld.
På det så har jag satt ett embossat hjärta och lite blommor.
Lite blingstenar här och där på ljuset blev lite glitter och glamour ;)


Närbild på blommorna och hjärtat...

Det var allt från mig för den här veckan.
Hoppas att det har väckt lite inspiration hos er :)

Allt material utom ljus och kopieringspapper kommer från Reprint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar