2012-01-31

Aluminium...

… för mig.
Det är så kul att lägga saker (utstansat, knappar, gem etc) på ett kort eller liknande och sedan gömma med aluminiumtejp.
Vilken uppfinning, och nästan gratis att använda om man lyckas med att smyga sig in i gubbens garage när han minst anar..
Jag har inte en aning om hur den ska användas egentligen, men så här gör jag med den :)

Utstansat av olika kvalisorter har jag lagt på en tag och sedan täckt med bitar från en rulle aluminiumtejp.
Just den här rullen hade jag köpt själv, så i mitt fall är det till att gömma den så inte gubben tar den till garaget ;)
Upptill och nedtill på tagen så har jag remsor som jag stansat ut med mitt bordersystem samt punchen Edger 2.
Blommorna är en del av Petal Pairs set 3.
På dessa har jag sedan limmat fast en utstansad ”rest” från Accentpunchen ”Flowers”.
Gnugga och lek lite med de verktyg, pinnar och annat som du hittar.
Sedan gnugga på, och nästan lika fort av, med svart akrylfärg.
Här har jag lagt på lite lila och rosa, samt bronsaktigt med…
Siffran 5 är för att den ska blingas och sedan ges till en häftig liten tjej som fyller just 5 :)
Ha en bra vecka på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar