2012-01-31

Tänk att få ha en man i byrålådan...

.....

Ja eller här har jag en på ovansidan.
Inte min man, men ändock en man ;)
En av väninnornas män för att vara exakt :)

If not in my drawer, I have one on top of it :)
This is not my man, but still a man.
To be honest it is one of my best friends husband :)


Jag har tagit tre askar med Toffee och limmat ihop.
Över det så har jag klätt med ett lager brun cardstock.
Alla kanter är som vanligt distressade :)

I have taken three boxes of Toffee chocolates and glues together.

Then I covered it all with one layer of chocolate brown cardstock.
All the edges are as usual distressed ;)


Lådorna pryds av några små handtag som jag hittade i gömmorna.
De sattes fast med små minibrads och lite lim.

The drawers have tiny handles attached.
Theese I found in my "therapy room" ;)
They are fastened with brown minibrads.


På ovansidan så är det cardstock i flera lager, brun och naturvitt och sist ett lager mönstrat papper från Bo Bunny. Dien som jag stansat ut kugghjulen med är från Tim Holtz "Gadget Gears"
Det jag stansade ut i , var vanlig wellpapp som jag sedan distressade.
En "Memory Frame" håller en "Fragment" från Tim Holtz.
Kortet i ramen är fastlimmat med "Glossy Accents" från Ranger.
Sist men inte minst så sitter där lite bruna blommor, fastsatta med en sammetsbrad.

On the top there are several layers of cardstock in white and brown and a patterned paper from Bo Bunny. The Gadgets are made with the die "Gadget Gears" from Tim Holtz.
The material used for the gears was ordinary wellpapp that I distressed.
A "Memory Frame" holds a "Fragment" from Tim Holtz.
The photo in the frame is mountd with "Glossy Accents" from Ranger.
Last but not least a few brownish flowers attached by a velvet brad.



Och nej...
Jag är inte rädd för att visa innehållet i mina byrålådor ;)

And no.
I´m not afraid to show the content of my drawer ;)


Ha en bra vecka på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar