2012-01-31

Gott Nytt År...

…verkar inte alltid vara vänner.
För nu hittar jag inte igen dagens ilägg som jag gjorde redan förra veckan.
Men nu provar jag igen :)
GOTT NYTT ÅR!
Nu har vi ett helt nytt och oförstört år framför oss.
Jag hoppas på en massa saker för det här året :)
På nyårsaftonen var vi bortbjudna.
En värdinnegåva skulle  fixas fram och det fort.
Vad gör man när plånboken ekar men man vill ge bort nåt som ingen annan gett bort?
Min lösning kommer här :)

Choklad.
Den här kommer från Lindor och är bara så GOD!
Sedan att förpackningen är som gjord för att altras, gör ju inte saken sämre :)
Lite cardstock i vitt och brunt samt ett mönstrat papper som passade så bra ;)
För att få lite mer effekt på papperet så fick blommorna lite glitter och sedan 3-d lack på sig.

Underst ett lager med bleka siffror för att symbolisera året som snart är slut.
På det ett lager med glittrande siffror för att fira att det nya strax är här.

Runt hela kakan så sitter det ett bälte med cardstock.
Tre lager med brunt, vitt och sedan brunt igen.
Det understa bruna stansade jag ut med mitt bordersystem 349e samt Edger Punch 2, 802e.
På med ett lager vitt där jag punchade ut hål med Medium Ribbon Punch 1cm 859e.
Det bruna bandet är en spillbit från det första lagret med brunt.

Så från mig till er…
GOTT NYTT ÅR!
(med betoning på gott ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar