2012-08-17

Happy Fisherman ;)

En fiskeintresserad man som fyller 2×25+3år ;)
Hur ofta har man just den stämpeln hemma som man just då behöver?
Naem, inte så ofta.
Det är så med många saker i mitt pysselrum (läs garderob).
Det är SÅ många saker som jag saknar som jag bara måste ha ;)
En av de sakerna är biljettpunchen från Tonic.
Så användbar, men det är jag säker på att jag skrivit förut.
Eller?


Fiskargubben har fått sig en inramning med ovan nämnda punch.
Tänkte först stansa både motivet och papperet under, men så ändrade jag mig och det fick räcka med motivets hörn.
Tycker att det blev riktigt bra :)
Under så skymtar en remsa som jag stansat ut med mitt bordersystem.
Suverän uppfinning måste jag säga.


Insidan är inte mycket att tala om.
Tja, det var veckans inlägg från mig.
Sist men inte minst så ska jag komma till saken.
Det finns så många motiv etc som är gratis på nätet.
Den här fiskaren är en av dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar