2012-08-17

Snabbaste tagen i landet måntro ;)

... och en snabb uppdatering från mig.
Sommaren har varit lika lång som vanligt om man ser till antalet dagar.
Men om man ser det i antalet dagar som har varit "sommar" så är det ju inte direkt några rekord som satts, åtminstone här i Norrland.
Vi har förmånen att få låna svärföräldrarnas husvagn ofta och det är nästan lite som att ha en egen.
Igår vad det dock dags att återlämna "hu-slangen" som vår minsting säger.
Men vad ger man som tack?

Min svärfar gillar verkligen bullar, så jag och dottern bakade en rejäl påse och skickade tillsammans med husvagnen.
En liten tag fick följa med :)
En manillatag som jag sedan distressat kanterna på.
Stämplade det fina collaget med distress pad "Pumice Stone" och sedan Tack med Staz On.
Lite suddig bild, men blommorna är färglagda lite lätt med Spectrum Noir *love*
Snabba bilder på ett snabbt projekt :)
Men som ni säkert vet, så gillar jag det snabba.
Men även för mig så var det här ovanligt snabbt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar