2012-08-17

Trettiotre 33 trea trea år fyllde nån...

år fyllde nån…
Och förra veckan visade jag ett kort till en 33-åring, och den här veckan blir det ett till kort :)


Ja, så här blev det då…
På kanten så har jag använt punch 948e, Simplicity Geared Dotty Border.
Den är så bra :)
Sedan är det som vanligt Super Trimmer, 153e, som står för de rakt skurna kanterna.


Lilla räven med sin fisk, färglagda med Spectrum Noir.
På bakgrundspapperet så har jag lagt lite Glossy Accents. Ja, även fisken fick sig en duvning med lacken.


Trettiotre är en pappersremsa som jag tryckte genom min DYMO.
Sedan distressade jag så att texten skulle komma fram lite extra.
Ville ju inte att vännen skulle missa att det var TRETTIOTRE hon fyllde ;)


Ja, bara från ett annat perspektiv då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar