2012-10-30

50-1 hade jag tänkt skriva...

... men så kom jag på att det är ju inte alla som har samma humor som jag ;)
Svårt att hitta på presenter till de som närmar sig 50, om de inte själva har sagt vad de önskar.
Den som här fyllde år, har inte någon galen hobby som jag, utan gillar sport i alla dess former.
Ja inte att utöva, men att se på tv...
Vad ger man då?
Det fick bli en ask choklad det, med en liten extra sak undangömd ;)

Asken var så stor att det rymdes nästan ett helt cardstock på dess framsida.
Runt hela så lade jag ett lager med mörkt beige cardstock.
På framsidan så ligger det sedan cremefärgad- och sedan turkos cardstock för att sedan täckas av det härliga mönstrade papperet från Websters.
Websters har länge varit mina absoluta favoriter, men med Reprints nya serier så måste jag säga att jag håller på att "konvertera" i min tro i pappersvärlden ;)

Blomman är gjord med en die från Tim Holtz "Tattered Flower Garland".
En underbar die där man kan stansa ut precis de blomdelar som man vill ha...
Swirlsen är från en annan die från Mr Holtz, nämligen "Festive Greenery"
Ramen under det hela är en anpassad ram från Sizzix.

Under den "hemliga förvaringen" så döljer det sig ett presentkort på bio och tilltugg...
Hmmm.
Här i Robertsville så har vi 6 mil till närmaste bio :(
BAH!
Så var allt från mig för den här veckan.
Hoppas att det blir en bra vecka med massor med pyssel för er alla :)

Kramar
Maggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar