2010-05-02

Bröllopstårta

Min farbror slog till efter 30 år och friade till sin sambo.
Bara detta var ju något att fira, så hur skulle jag kunna knåpa ihop nåt som passade för tillfället...?


Så här blev det.
En bröllopstårta i tre våningar.
Papperet är cardstock som jag bigat, klippt, vikt, klistrat svurit eder... ;)
Stämpeln är en Magnolia som är färglagd med distresser.
Rosor, blad, tyll och band.
Till tårtan så gjorde jag ett matchande kort...
På kortet så har jag tagit hjärtan, stansade med QK, och lagt ett tjockt lager med UTEE.
Papperet är cardstock och Inkidos papper med kärleksord.

3 kommentarer:

  1. Så läcker!! Var den inte svår att göra? =)

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. WOW, så fin!!! Den måste ha varit väldigt uppskattad!

    SvaraRadera
  3. Snyggt blev det. Men nu får du upplysa mig om en sak. Vad är DT:are??? I min värld är det en moppe ;-)

    SvaraRadera