2010-05-20

Utmanad av Fruarna Lilja...

Fruarna Lilja har som vanligt utmaning.
Så här ser skissen ut...

Och så här blev det jag knåpade ihop...


Rosa cardstock i botten.
På det så har jag skärt till stycken av albumblad som jag stämplat och clearembossat swirlar på.
Efter detta så har jag gnussat in papperen med distress, samma färger som jag färglagt med.
Flickan på bilderna är från Magnolias senaste klubbpaket.
Stämplat på akvarellpapper och färglagd med distresser.
Lite glitter och givetvis 3-d glaze...

Lite blommor och blader avslutar det hela.
Rymdes inte så mycket mer ;)

Tanken var att det ska vara lite Andy Warhol över det hela.
Ja, tanken var...
Sedan om det blev...
Helt annan femma  :)

1 kommentar:

  1. Jag älskar och gå in och se på dina alster. Så ljuvliga för ögat med färger och allt.
    Varma hälsningar

    SvaraRadera