2010-05-30

Utmanad av Fruarna Lilja...

Fruarna Liljas senaste skiss ser ut så här:

Man ska alltså använda knappar, och annars så är det fritt fram att tolka som man vill...

Så här blev mitt:


Tänkte att man skulle prova på något nytt...
Jag brukar inte använda mig av QK-grejjer, men här blev det massor av sånt.
Vit cardstock som jag stämplat stjälkar på.
Stansade ut blommor i olika storlekar med Retro Puncharna.
Sedan så var det diverse utstansat som jag hade i gömmorna.
Pearl Maker, 3D-lack och en Grattis-stämpel.
Sist men inte minst KNAPPAR i massor  :)

2 kommentarer:

  1. Så underbart kort kort med så varma sommarfärger. Jag är också dålig på att använda min QK men det blir väldigt fint.

    Varma hälsningar

    SvaraRadera
  2. Inte riktigt likt dig ;-) Men riktigt snyggt blev det!

    SvaraRadera