2010-05-30

Månadstävling hos Scraplyckan

Scraplyckan har månadstävling.
"Denna månad tänkte vi köra en tävling där man skall skapa ett valfritt alster; layout, kort, alster eller något annat spänannde... Vi har dock ett krav och det är att man skall använda någon av ScrapLyckans egna stämplar. "
Den enda hållhaken är alltså att man ska använda en av deras egna stämplar.
Det var ju inte svårt  :)

Ja och så här blev det:

Cardstock i två nyanser av brunt.
Scraplyckans stämpel med det urgulliga "pott-paret" som jag distressat.
Det mönstrade papperet är från Graphic 45.
Lite blommor, rosor, pärlfloss och pärlor.
Spets som jag beställde 5 meter av från England för säkert ett år sedan.
(Varför 5 meter har jag frågat mig sedan)
Martha Stweart och Pearl Maker...
Glitterlim som jag bara älskar.
(Från Biltema.. Så fina färger  :) )

5 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Jag älskar din sida, tycker den är så fin och allt du gör. Är det okej att jag länkar till dig?
    Det är super enkelt att lägga in blogg candy, du som har designat din blogg så snyggt borde inte ha några problem att fixa det andra.

    Det är ingen synvilla på rutorna på mitt knappkort, köpte det förra vintern i en realåda, det är lite vågit och shackrutigt.

    Här är det disigt ute men runt 25 grader så det blir nog poolen i dag, Har en ledig dag eftersom det är lov i skolan.

    Du får ha det så bra kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Kul att fått en bloggkompis. Klart du får länka till min sida också.
    Vad fint det blev med alla blogcandy.
    Här nere är det varmt i dag kalima och upp mot 40 grader varmt så jag har badat och nu sitter man inne. Borde plugga spanska men jag orkar inte.

    Har du kollat in fruarna Liljas utmaning ännu?
    Vet inte alls vad jag ska göra.

    Varma hälsningar.

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Kul med tidnings-bakgrund när barnen sitter och läser i tidningen :)

    Roligt att du vill vara med i utlottningen av vår candy! :) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag skrev en kommentar hos dig för någon vecka sedan, men den har inte kommit med. Jag skickar igen:
    Maggan! Kul att du dök upp igen :-) Vet inte om du sett kommentaren jag lämnade för ett tag sedan på din blogg? Under krokuskortet?
    I alla fall, beställ via mail:
    auroraboden@gmail.com
    Om du kollar i högra spalten under "Om mig" så står det lite om hur det går till. Jag vill inte skriva kontonummer på bloggen. :-)
    Jag skriver detta även som en kommentar inne på din blogg, eftersom jag inte vet om du har automatisk uppdatering av kommentarer, så du vet varför om du tycker jag tjatar hahaha!

    SvaraRadera
  5. Underbart kort! Vilken rolig stämpel! :)
    Tusen tack för att du vill vara med på min candy. :)

    SvaraRadera