2010-05-11

Utmaning hos Papper & Sånt...

Så här ser skissen ut som man ska utgå från.
(För att läsa mer om utmaningen, klicka på bilden ovan)
Jag vet inte om jag direkt följde slaviskt, men det finns två alternativ.

1. De gillar vad jag knåpat ihop
2. De gillar inte vad jag knåpat ihop.

Naturligtvis så hoppas jag på det första  :)

Papperet är cardstock i tre olika nyanser som jag chalkat kanterna på.
Sedan så är det en av de nya Magnoliastämplarna som jag stämplat på akvarellpapper och sedan färglagt med distresser.
På insidan av kortet, och på kortets högra sida, så har jag maskat dit bubblorna från Magnoliastämpeln och distressat lätt samt lagt på ett lager med 3-d Glaze.
Blommorna har fått sig lite glaze med, och då det var kort om tid att skicka in bidraget till utmaningen, så hade jag inte tid att vänta på att det skulle torka.
Därför ser bubblorna blåaktiga ut.
Ni får tänka er att de är genomskinliga istället  ;)

Vem kortet är till...
Ja, det heter ju att en bild säger mer än tusen ord...

1 kommentar:

  1. Hejsan Hoppsan Maggan
    Om det studsar tillbaka så försök med viktoria@papperochsant.se
    Å andra sidan har jag ju hittat hit så jag plockar bilden istället från din blogg så behöver du inte fundera på studsandet :-)
    Kram
    Viktoria

    SvaraRadera