2010-05-24

Utmaning från Scraptorget

Utmaning från Scraptorget...

Hejsan!!!

Då var det dags för mig (Eviebee) att dra igång maj månadstävling, som är en färgutmaning.
Priset i denna tävling är sponsrat av Hannas Pysselstuga, samt att du vinner en Gäst-DT plats under juni månad här hos Scrapptorget.
Färgerna jag vill att du ska använda är LILA / GRÖNT / BRUNT.
REGLER: För att vara med i tävlingen behöver du skapa ett alster (kort, lo, eller något altrat) med dessa färger, du får tex. stämpla ditt motiv på vitt papper med svart dyna + att du får använda hudfärg när du färglägger, samt små detaljer med svart/vitt men sen gäller det att hålla sig till färgteamat.  Du får blogga ditt tävlingsbidrag när du vill och länka då  till Scrapptorget. Vinnaren kommer att röstas fram av teamet på Scrapptorget.
Maila ditt bidrag till evja70@spray.se och förminska bilden till 500*500 pixlar senast den 24 maj. Märk bidraget månadstävling.

Klart att jag hakar på  ;)
Och så här blev mitt bidrag...




Jag har använt mig av cardstock i tre olika nyanser.
Grönt unders, brunt och sedan lila.
Stämpeln är från Magnolia och är färglagd med distresser.
Crea Diem är stämplad på kartong från 50-talet och sedan embossad med brunt.
Rosorna har jag kladdat på lite stickles i färgen Cinnamon.
Pearl Maker, bank, pärlspröt och...
Jo...
Martha Stewart  ;)

Gjorde kortet nu ikväll och när man fotar med blixt så blir det inte bra.
Ska ta bättre kort i morgon...
Om jag minns.
(hittade härom dagen en falukorv som jag glömt i garaget...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar