2010-05-16

Utmanad av Pysseltagen

OJ SÅ KUL DET ÄR MED UTMANINGAR!
Men ack så svårt...

Pysseltagen har för maj följande utmaning...
"Ett morsdags-kort i turkost och rött!
(Andra färger får förekomma på kortet men turkost och rött ska vara klart dominerande!)
Ni får en extra liten twist också med en 1-2-3-utmaning!
På ert kort ska det finnas:
1 pin
2 knappar och
3 rosor!
Varken mer eller mindre av just de sakerna! I övrigt får ni ösa på med vad ni vill!
"

Hallååååå
Jag var fundersam om jag ens hade något turkost i gömmorna!
Jag som är nästan lite "rädd" för färger  ;)

Så här blev mitt resultat:

 1 pin = finns med
2 knappar = japp det med
3 rosor = jammen visst  ;)

Cardstock i olika färger och en stämpel från hÄnglar.
Distresser och chalk.
Punchar från Martha Stewart.
Turkost och rött så det förslår  ;)

1 kommentar:

  1. Vilken rolig tävling. Den måste jag kolla in. Tack för tipset.
    Urgulligt kort, du ger en bra inspiration.

    SvaraRadera