2012-06-27

Bara för att...

Den här veckan hade jag egentligen ingen direkt plan på vad jag skulle göra.
Men så kom det in en liten “beställning” på ett par snabba kort.
Så ett par snabba kort blev det ;)

Kort nummer ett.
Så enkelt…
Bara cardstock i tre lager och sedan ett härligt mönstrat papper som gör allt.

Och kort nummer två.
Samma stuk och det enda som skiljer är vilket mönstrat papper som jag använt till korten.
Vad är då Tonic med det hela…????
Jo.
Om man tittar på kanterna till att börja med, så titta hur raka de är.
Är det snett nånstans så beror det på mitt krokiga ögonmått, för med Tonic Studios Super Trimmer så blir det RAKT när man skär.
Hur man än gör.
Limmet då…
Jo jag tycker att det är jättesvårt att få ex blommor att fästa utan antingen gluedots eller smältlim. Men även här så finns det en enkel och snabb lösning i Tonic´s sortiment.
Den här gången så heter lösningen Tonic Studios Craft Tacky Glue.
Det är ett trögflytande lim som blir en “klutt” som man kan trycka fast diverse dekorationer i. Blommor med kupad baksida är inget problem här inte :)
Så ha en klistrig vecka på er alla.
Nu väntar arbete och sedan tvåårskalas då världens bästa miniman fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar