2012-06-27

Tänd på mig ;)

Hahhaha
Ja, precis så är det ju med den här.
När jag var på en scrapaffär så hittade jag den mest underbara lilla tändsticksasksbok.
Den var bara så himlade fin, och med mitt första försök så har jag lärt mig flera Do´s and Dont´s så att säga…

Den stora fördelen med puncharna från Tonic är att det blir inget skräp.
Det är sant!
Jag lovar ;)
Allt som man skulle kunna säga är skräp, vanligtvis, blir fina och annorlunda dekorationer.
Som här…
Här är det resten från “Dotty Border” punchen som jag är tokig i.
Men för att skona era ögon från den , så använde jag bara restremsan till att kanta in den lilla boken.

Tändsticksasken är en sån här knubbig liten en som jag böjde en tjock kartong över.
Hade jag då varit smart så hade jag gjort annorlunda…

Sedan klädde jag med mönstrat papper och remsorna från min stansning med punchen som ni inte får se ;)
Distressade alla kanterna och en blomma så var saken biff.
Ja även här så lärde jag mig att göra annorlunda till nästa gång.
Exempelvis så skulle jag ju ha haft etiketten med “Tänd på mig” klar, men se det får bli morgondagens bekymmer.
Men det var en ny och rolig modell av tändsticksask för mig, som jag garanterat kommer att göra igen, och annorlunda ;)
Till er alla från mig, ha en härlig helg.
Kram Maggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar