2012-06-27

Egen Doily ...

Ja, det här skulle då bli en välordnad och planerad uppdatering från mig, men se det gick inte som det skulle.
Kort och gott…
Ny kamera = fungerade inte med min dator = galen Norrlänning :(
Men nu så kommer del ett av mitt inlägg ;)

Ja det här ser ju mycket ut för världen ;)
Nej det här är det som blev över efter att jag börjat på ett kommande projekt.
Ett projekt som jag har sett på Tonic Studios USA-blogg.
Det finns massor med inspiration där, så har ni inte besökt den sidan…
Gör det :)
Men nog om det, det var ju den här som jag höll på att trixa och joxa med…

En egen doily!
Ja om ni inte hört det till leda, så ÄLSKAR jag min Simplicity Geard Dotty Border Punch.
Det är kärlek det.
Fast jag ska erkänna att när jag först fick den i min hand så var jag högst tvivlande eftersom den bara stansar en “böj” i taget.
Men det är ju det som är så suveränt med den!
Se bara vad man kan göra av en papperscirkel som mätts till 11cm i diameter.
Och är man då ändå mer noggrann än vad jag varit så går det att få ännu snyggare…

Ja, så här ser det ut när man stansat klart.
Klantigt av mig att inte fota den “rest” som blev efter stansningen, för den går ju också att använda till något.
Nästa gång jag stansat så ska jag spara den biten…
Sist men inte minst så ska jag klargöra att den stora pappersbiten INTE är skuren med Tonics pappersskärare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar