2012-06-27

Grattis Grattis

Ett litet grattiskort har det blivit för mig den här veckan.
För den som är less att läsa om den eminenta Simplicity Geared Dotty Border Punchen så kan den sluta läsa här.
Ja, och inte heller titta bilderna för den delen, för nu har jag använt den igen :)
Den är så bra. Och så fin. Och så enkel att använda. Och så…….
Listan går att göra väldigt lång ;)

Alla kanter är stansade med min Dotty Border.
Sedan är kanterna chalkade och lite uppåtbrutna för att få lite djup på kortet.
Blommorna är stansade med Medium Flower Head.

Åsså lilla nallen som är målad med distresser.
Minns inte när jag färglade med distresserna senast, men nu när jag suttit med penseln i hand så frågar jag mig varför jag inte målat på så länge?!?
Det var allt från mig den här veckan.
Puncha på i stugorna nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar