2012-06-27

Mutter :(

Ja, ibland blir inget som man tänkt sig…
Först av allt så vill jag säga att jag är så AVIS på alla som är på DT-träffen för Tonic Studios nu i helgen. ÅH vad ni kommer att ha kul…
Men jag sitter här i snöstormen jag.
Jobbarhelg, fast det blev det ju inte heller. för jag fick magsjuka jag :(
Men jag är glad för alla er andra :)
Men nu till veckans alster, som fotats med mobilkameran då det var slut ström i min stora rackare :(

Vit cardstock som bas, och på den ett lager med Alco Inkat papper.
I hörnen så har jag stansat ut blommor med min finfina punch “Accent Flowers” samt vingarna till den “Accent Corner Wings”. Har du inte funderat på “att köpa vingar för pengarna” så gör det.
Suveränt bra uppfinnning!

Och här så är det  tänkt att man ska kunna se att blommorna blir som 3-d effekt på. Stjälkarna är ditritade med en vit penna.
Happy Birthday kommer från en annan Tonicuppfinning, nämligen “Ord på rulle”. Mycket behändligt om man inte har en stämpel när det behövs.
Tyvärr inte de bästa bilderna, men det blir som det blir ibland.
Så ha en härligt helg på er alla, och undvik magsjukebakterier ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar