2012-06-27

Nya Punchar

Och jag hade turen att lägga beslag på en superduperfin en ;)
Så här ser punchen ut….

 
Punchen heter Victorian Border och är en av de nyaste i familjen Simplicity Geared Pattern Punches.
Är den inte fin så säg *suckar lyckligt*
Så vad ska man då hitta på med den…
Tja, en viss Jesper Julius fyller fyra, så varför inte :)
Så här blev det…

Vit och duvblå cardstock i lager.
Motivet är målat med mina nya favoriter Spectrum Noir.
Ja, vi kommer inte överens än, jag och pennorna, MEN.
Det ska banne mig bli kärlek!

Se bara så fint mönster det blir på kanterna med nya punchen.
Me like!!

Ja, en bild till bara för att…
Visa att jag haft lite bling och glossy på kortet.
Inte alls för att skryta med att de här bilderna är tagna med en riktig kamera.
*heheheh*
Nu hoppas jag att ni alla får en fortsatt bra fredagskväll.
Jag sitter som på nålar, för varje gång minimannen (sonen) hostar så är jag beredd på att…
Jag säger som så, att våra middagsgäster for innan jag ätit upp min portion då minimannens låg över middagsbordet…
Det är ju bara en månad sedan magsjukan härjade här senast :(
Nej, jag rymmer in och andas in alkoholbaserade pennor. Det måste hjälpa;)
Kramen
//
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar