2012-06-27

Jag har en plan...

Ja, eller det var väl någon annan som skulle få ha en plan :)
En snabb födelsedagspresent skapar man fort med papper, ett block och en punch :)

Lite blandade mönstrade papper som blir så raka och fina med min skärmaskin från Tonic “The Super Trimmer”.
Etiketten är en remsa som sedan stansats i kanterna med min “Geared Dotty Border”.
Blocket med gummisnoddar i hörnen…

Och sedan blocket utan gummisnoddar i hörnen :)
MEN…
Jag har ju så svårt för att bestämma mig, så efter att ha limmat fast etiketten så kom jag ju på att jag inte alls ville att det skulle se ut så här.
Nej, så här skulle det ju bli…

AH!
Mycket bättre.
Än en gång så har Super trimmern kommit till användning.
Allt blir så rakt och fin med den.

Och etiketten blev upphackad i små bitar med en bokstav på varje.
Hur gör man då det med en så liten pappersbit?
Jo, här kommer svaret :)
Man använder sig av Tonic Studios Maxi Guilliotine.
Den kan man skära tunna tunna remsor med, och små bitar med för den delen.
Och ja.
Mycket med nöjd blev jag :)

Ha det gott
//
Maggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar