2012-06-27

Pensionärer har dåligt med pengar...

Så därför ville jag ge världens bästa svärfar lite bonus nu när han skulle gå i pension.
“Å NEJ” tänker ni nog, det är väl inte en till chokladkaka…
Nepp, men väl en ask med goda kolaformar, fyllda med len nougat, en nöt och choklad på ;)

Hittade på en affär långt härifrån en lite annorlunda ask med godis.
Den vanliga brukar ju bara innehålla 15 godbitar, men den här hade hela 24.
Det var roligt tills jag insåg att jag skulle få skarva cardstocken :(
Det var jag ju inte beredd på….

Lite Paperpen och en ram med en liten Dymo-text…

Och sedan skar jag ut lite dekorationer med min Slice…

Finfina blommor med min Petal Pairs som jag tycker är sååååå fina ;)

Åsså en lite “gubbig ;) ” klocka och pengar…..
Fast jag skulle nog inte försöka mig på att betala med dem, för då blir det nog rabalder… Och kanske en kommentar om “typiskt pensionärer”
*skrattar*
Jag hoppas att min gode svärfar blev nöjd med presenten.
Den var då kul att göra :)
Och sedan måste jag än en gång slå ett slag för Tonics skärmaskiner.
Det spelar ingen roll vilken man tar så blir det garanterat rakt.
Och ingen risk för bortnötta siffror…
Har ni inte slagit till så gör det :)
Det var allt för mig.
Ha det gott
//
Maggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar